Sunday, July 5, 2009

HATIKU KOSONG

Hatiku mula berasa kosong..
Ketika sang suria mula terbenam..
Ntah kenapa hatiku berperasaan begitu ..
Walhal aku ade ayah, emak, abang dan adik..
Aku juga punya sahabat, rakan dan teman yang memahamiku..

Hatiku mula berasa kosong..
Mungkin hari esok akan menjelma..
Kehidupan aku akan berubah..
Dimana nafas ku akan sesak ditimbuni kerja-kerja kuliah..
Aku akan bergelar mahasiswi untuk semester yang terakhir..

Hatiku mula berasa kosong..
Bukan kerna aku takut untuk mengharungi hari esok..
Ku tau suatu saat nanti tiada lagi hari esok untukku..
Disaat itu tiada keluarga, sanak saudara dan teman akan menemaniku..
Aku akan menghadapi dan melaluinya seorang diri..
Kerana disana adalah dunia yang hakiki buatku..

4 comments:

  1. emmm....ok jugak puisi awk 2....
    boleh diperbaiki lagi....;)
    -faisal af6-

    ReplyDelete
  2. thankz eh..mr.batman..hahaha =P

    ReplyDelete
  3. hahahaha..wah pndai btul ko bermadah..hati kau kosong>>kne isi tuuuu...crilah bf sowng..

    ReplyDelete
  4. hahahaha..mase belum tiba ag ler..ku mmg ske bermadah berhelah..wiwiwiwi =D

    ReplyDelete